woensdag 24 juni 2026

Kerststraatje

De challenge van juni van 52 weeks to Christmas is; kersthuisje, kerststraatje of kerstdorpje. Dit is een ouderwetse 3D kaart geknipt van 4 kerstkaarten. Tussen de lagen gebruik ik kit en geen foam blokjes. Ik vind dat te veel stapelen. Door iets meer of minder kit te gebruiken, krijg je mooiere diepte. Dit is een Kerststraatje, met zelfs een paardenslee en past goed in het straatje van de challenge.

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuke mooi kaart, heerlijk dat ouderwetse straatje, zou zo wel even terug in de tijd willen, inderdaad kit is dan veel mooier om te gebruiken....
    Plaatje van een kaart voor de uitdaging.
    Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen