zondag 11 februari 2024

Vitamine hartjes

Deze vitaminekaart heb ik gemaakt bij een workshop en ik vond de stempels zo leuk, dat ik maar meteen de stempels gekocht heb (zie foto). De achtergrond heb ik gemaakt door zelf een stencil met hartjes te maken en met rode inkt te vegen. De ronde hartjesmal is van Marianne Design en de stempel met tekst is van Craft Emotions. De kaart heb ik opgestuurd met chocolaadjes, want degenene naar wie ik de kaart stuurde kan wel wat "extra vitamines" gebruiken. Met deze kaart door ik mee met de challenge van dutchcardlovers.blogspot.com. De opdracht is, maak een kaart of presentje voor Valentijnsdag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig beterschapskaartje! Als chocolade al vitamine geldt dan leef ik vast heel gezond ha ha. Je achtergrondje vind ik ook erg gaaf zo! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze pot vol hartjes! De mooie stans past er goed bij! Leuk dat je meedoet met DCL, Marlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastische Valentijnskaart Marlies!
    Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart. En wat een leuke stempel. En met recht een Valentijnskaart met al die hartjes. Leuk de achtergrond. Leuk dat je weer meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan! Dat zal de ontvanger meteen van opgevrolijkt zijn. Leuk dat je meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen