zondag 26 maart 2023

Gnome

De gnome met de rode muts, die ik gemaakt heb, is een knutsel van Freubelweb. Zo kun je de beschrijving vinden: Freubelweb.nl, klik op patronen. Kies je bij taal engels en bij zoeken op patronen, gnome. Klik op zoeken. En dan zie je links de gnome gemaakt van wc rolletje. De tekst is in het engels, maar op het filmpje is duidelijk te zien hoe je het kunt maken. De basis is dus een wc rol. Doet me erg denken aan de wc rol, die je vroeger op de hoedenplank van de auto zag, in een gehaakt hoedje. Google het maar eens. Deze gnome met de rode muts, heb ik op een schaal geplaatst naast de groene gnome. Deze gnome had ik met Kerst gekregen in een kerststukje. De groene dennentakken hebben plaats gemaakt voor geschilderde paaseieren, die ik jaren geleden in Praag heb gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten