vrijdag 17 februari 2023

Groetjeskaart met confetti hartjes.

Met deze groetjes schudkaart doe ik mee met de challenge van knutselsenkadootjes.blogspot.com. Ze vragen een combinatie van rood-roze-oranje. Alle drie de kleuren op 1 kaart en er mag best wit of zwart bij, maar andere kleuren echt minimaal. Dit papier kwam ik tegen in mijn voorraad en voldoet aan de driekleuren opdracht en is de achtergrond van de kaart geworden. Het zelfde egeltje met het rode hart, zie je ook op de twee vorige kaarten op mijn blog, net als de bad-confetti. Op de foto zie je ook de materialen die ik gebruikt heb.

3 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart Marlies en dat egeltje is schattig in die leuke schudbol. Leuk idee om van die badconfetti te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave schudbol vol liefde!
    Bedankt voor het meedoen aan onze roze/rood/oranje uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje met de schudbol. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen