zondag 9 oktober 2022

Kinderboekenweek

Het is kinderboekenweek, daarom dit kadootje voor de neefjes gemaakt. Het boek had ik gekocht, omdat ik het olifantje zo leuk vond. En met het idee, dit olifantje kan ik namaken voor een kaart. Het werd geen kaart, maar onderdeel van de verpakking. Het boek in groen papier ingepakt. Copie gemaakt van de buitenkant van het boek, olifant uitgeknipt en op zwart papier geplakt voor de stevigheid. Daarna de olifant vol geplakt met vierkantjes van een halve cm. In mijn kindertijd had ik deze doos met papiermozaik gekregen, en ik ben er zo zuinig op geweest dat ik nog een aantal doosjes had liggen bij de hobbyspullen. De twee palmbomen gemaakt met de Dutch Doobadoo mal. En als verrassing heeft de olifant in zijn slurf een opgerold bankbiljet, waar ze een boek voor kunnen kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten