vrijdag 27 mei 2022

Kattenkaart

Met deze kaart doe ik mee aan de liftchallenge.blogspot.com nr 170. De uitdaging is: maak gebruik van de Angled ink blending techniek. Op hun site zie je een filmpje, waar de techniek uitgelegd wordt. De kaart die ik maakte, heb ik op een, in oranje ingepakte chocoladereep geplakt en als kadootje aan een jarig nichtje gegeven. Op de onderste foto zie je hoe ik de kaart gemaakt heb. Voor de volgorde van de kleuren heb ik gekeken naar het ronde stempelkussen. Gekocht bij de Action, net als de inkblendingtool met de bolvormige foampads. Uit een plastic map knipte ik de afdekvelletjes en plakte ze vast met washitape. De kleine zwarte katjes zijn van een mal van Marianne Design (CR1451). .

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke uitwerking van onze challenge! Mooie regenboogkleurtjes en het is net alsof de katjes op verschillende etages zitten en naar elkaar toe kunnen lopen! Fijn dat je meedoet met onze Liftchallenge, Marlies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk gemaakt Marlies! De kleurtjes, de katjes.. echt super! Chocolade krijgen is al leuk maar op deze manier helemaal een feestje. Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk bedacht. Net of de katten over het randje lopen, heel origineel. De kleuren zijn heel fris, slim dat je het inktpad als voorbeeld hebt gebruikt.
    Groetjes, Gerjon (kekkekaarten.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kattenkaartje. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen