dinsdag 25 januari 2022

Watervalkaart

Met deze kaart doe ik mee aan de Marianne Design Challenge Blog, de opdracht is maak een watervalkaart. Ik had nog niet eerder zo'n kaart gemaakt. Eerst maar eens het filmpje van Rimmie bekeken en het lukte daarna prima om een watervalkaart te maken, het lijkt moeilijker dan het is. Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt. Tim wordt binnenkort 6 jaar en dat heb ik in deze kaart verwerkt. Achtergrondpapier is van een papierblok van doodlebug design en de robot is van MD, net als de letters en cijfer 6. De robot leek me leuk, want die had ik ook gebruikt voor de uitnodigingen voor zijn feestje. Gebruikte materialen van Marianne Design: Collectable cijfer 6: col 1347. Collectable robot: col 1403 Letters: DF3454

7 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart met de robot.
    Leuk dat je de uitdaging bent aangegaan Masrlies.
    Gezellig dat je meedoet met 'mijn' challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende watervalkaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige waterval kaart heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kinder-watervalkaart Marlies,
    bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer met de robot deze kaart
    Bedankt voor het meedoen met de “Watervalkaart” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch leuk kaartje heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Waterval" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke robotkaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    ST Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen