zaterdag 30 januari 2021

Verjaardagskaart 5 jaar

Verjaardagskaart voor Tim, die 5 jaar werd. Al het materiaal wat ik gebruikt heb komt van Marianne Design. De kaart samen met de vlaggenslinger en een kadootje opgestuurd naar de jarige. Op de onderste foto zie je de tractatie, gelukkig had ik de autootjes nog liggen (van de Action), want nu iets kopen is in deze tijd lastig. Zo had ik geen zwart engels karton meer, maar heb ik uit een doos (zat de koekenpan van de zegels van Albert Heyn in) stukjes karton van 9 bij 5 cm. gesneden. De auto's met foam tape op het karton geplakt. De witte streepjes zijn smalle strookjes gesneden uit een etiket. Deze tractatie heb ik eerder gemaakt, maar dan met vliegtuigjes ook van de Action. Op de onderkant kun je een doosje rozijntjes/snoepjes plakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten