woensdag 18 december 2019

Gepimpte kerstkaart

Dit jaar een doos vol met kerstkaarten: gekocht, gekregen, gemaakt, toegestuurd, workshop kaarten, make en take etc, te voorschijn gehaald. Kaarten van jaren geleden, bewaard om er ooit nog wat mee te gaan doen.
De eerste kaart, die ik laat zien kreeg ik vorig jaar en na wat knippen/plakken/stansen en matten, zie je op de eerste foto het resultaat. De gepimpte kaart heb ik teruggestuurd, naar degene van wie ik de originele kaart vorig jaar kreeg.




De bovenste kaart, is dus de nieuwe kaart, de middelste kaart is nog de originele kaart, waar ik de sneeuwpop al van verwijderd heb en op de onderste kaart laat ik de gebruikte materialen zien. De achtergrond is glitter sneeuwpapier en dat is hetzelfde papier waar de sneeuwpop ook van is gemaakt. Rechtsboven de mal om sterretjes te stansen.(Marianne design). Deze mal had ik net een dag eerder tweedehands bij Hetty gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten