donderdag 30 juni 2016

Slabbetjeskaart




Opnieuw de knipvellen van Eline Pellinkhof gebruikt: Elines babies wardrobe. Een pakketje wat ik jaren geleden kreeg: hierin zaten 2 knipvellen, rose/oranje papier/karton,  gekleurde lintjes en een embossingmal van een kapstok en kapstokhangers. De kapstok heb ik gemaakt van rose karton en dat ging nog op de ouderwetse manier met een lichtbak. Het karton was toch iets te rose, daarom met oranje inkt iets erover heen geveegd. Met oranje viltstift een hartje gekleurd en puntjes gezet. Helemaal niet mooi dus. Vandaar dat dasje, wat ik erop geplakt heb en de kleine rose rondjes verbergen de oranje stipjes. De cirkels kreeg ik zo mooi rond, door 2 borden om te trekken.



1 opmerking:

  1. Heel leuk geworden. Toevallig kwam ik dit pakket vorige week
    tegen in een la. Dacht wat moet ik er nog mee. Dit van jou is
    Wel heel erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen