dinsdag 5 mei 2015

Portemonnee van scrappapier

Een portemonnee gevouwen van een scrapvel. Omdat het papier wat dikker is, beschadigd het op de vouwlijnen, maar dat heb ik weggewerkt door de randen te deppen met gekleurd inkt. De klep bleef ook niet zitten. Na wat rommelen in mijn hobbyspullen, kwam ik deze paperclips tegen van de Hema. Zeer geschikt: ten eerste de portemonnee bleef dicht, de jarige kon zien dat ze 33 is geworden en als laatste, het kaartje (met tekst) bleef tussen de paperclips goed zitten.  De tekst is van een stempel van Te Gekke Krijtjes, gekocht op het StempelEvent in Nijkerk.




Deze taart heb ik gemaakt, toen ze 26 jaar werd,  De taart had ze al die tijd bewaart, maar ze is aan het opruimen en de taart ging retour maker. De basis is piepschuim, en  bekleed met scrappapier. Onder de 2 zie je een klein doosje waar het geld in verstopt zat.
Met de verjaardagen geef ik meestal geld en probeer het altijd op een leuke manier te verwerken.
Daarom was ik ook blij met de money stempel, die ik dit jaar op het Stempelevent kocht, want vorig jaar was deze stempel uitverkocht.


2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Marlies!
    Vooral die portemonnee!
    Heb je daar een patroon van?

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig cadeautje het mapje. Wat ben jij toch vindingrijk.
    Ook heel persoonlijk. Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen