dinsdag 4 december 2018

Dinosaurus surprise

Vorig jaar heb ik deze dino gemaakt, staat ook in het boek: 51`Dingen om te maken met kartonnen dozen. De basis is een cornflakes doos, zodat jullie een idee hebben hoe groot deze dino is, voor het verven heb ik verschillende kleuren groen gebruikt met een vleugje goud, dat geeft een apart effect. De kartels op zijn rug zijn van vilt.

24 november 2019 , heb ik de tekst wat aangepast. Ik zag dat deze dino vaak bekeken werd en ben gaan speuren. Als je Dinosaurus maken typt, komt deze dino in beeld en verwijst naar de site van moederliefde, waar een foto van deze dino staat en verwijst weer naar mijn blog. Om de Sintknutselaar nog wat verder te helpen plaats ik een foto uit het boek waarop staat hoe het precies gemaakt is. Ik kan dit boek echt aanraden om te kopen, ik maak er ieder jaar surprises uit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten