donderdag 12 maart 2015

Inpakken en wegwezen

Dat van wegwezen kun je letterlijk nemen.
Beide kadootjes ingepakt en gefotografeerd  in de trein. De foto's die ik 's avonds thuis had gemaakt, vielen een beetje tegen en in de trein had ik alle tijd om foto's te maken.


Rond doosje, waar het kadootje in zit, ingepakt in folie en de strik met kerstballen (kun je voor dit doel het hele jaar gebruiken), is gemaakt met de mini-strikkenmaker.

Het onderste pakje, is een trommel met drop. In eerste instantie wilde ik een strik maken. Maar het brede lint  (Xenos) was te slap en op de rol zat te weinig lint (nu snap ik waarom het lint niet duur was). Daarom maar wat anders bedacht, De draad met kraaltjes (Xenos) drapeerde ik om het pakje, maar bovenop  bleef  het een beetje rommelig. In eerste instantie zou daar dus de strik komen,Mijn oog viel op een zakje met houten  knopen, gekocht omdat ik ze zo leuk vond, maar nog niets meegedaan en dat was de oplossing, 1 van de grotere knopen plakte ik er bovenop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten