dinsdag 3 december 2013

Horloge voor in de schoen

Een papieren horloge, voor in de schoen. Het gestempelde klokje is op een chocolademunt geplakt, zodat het een gouden randje krijgt. Ik heb gestempeld, maar je kunt ook een wijzerplaat uit een folder knippen, zo zag ik een geschikt klokje in de Xenos folder staan.



Op de onderste foto zie je de 3 stempels die ik gebruikte. Het gele plakband was voor het maskeren, van de kattekoppen. Achteraf was dat niet nodig, omdat ik op de gestempelde kattekoppen, nieuwe koppen (gestempeld op gekleurd papier) heb geplakt. Het maakte het horloge wat vrolijker.
Van mijn  gekochte zakje met chocolade euromuntjes, heb ik veel plezier, zijn overal voor te gebruiken. De oorbellen, zie eergisteren, op de foplolly en vandaag dus het gouden randje.Wat over is wordt gewoon opgegeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten