vrijdag 23 augustus 2013

Rommelmarkt

Een van de blog's die ik volg is ing-things.blogspot.nl., zie rechts in het rijtje.
Zij is de schrijfster van het boek Kringloopgeluk.
Regelmatig loop ik ook even bij de plaatselijke kringloopwinkel naar binnen en struin rommelmarkten af, naar spulletjes die ik kan gebruiken, of weer weggeef.





Zo kocht ik een doos met mozaiek en maakte daar onderzetters van. Mozaiek werd vroeger aan kleuters gegeven, voor de esthetische ontwikkeling. Of ze dat nog aan de leerlingen van groep 1 en 2 geven, zou het niet weten.


In deze bekers, heeft ijs gezeten. Voor de foto zag ik pas hoeveel ik er al weer had. Ze kwamen goed van pas op een verjaardagsfeestje. De meisjes mochten een beker uitzoeken, om fris uit te drinken en aan het eind van de middag kregen ze de beker, met een aantal prijsjes, erin  mee naar huis.


Bij een kraam, zag ik in een rommelbak, deze rose tape.
Werd dus vroeger gebruikt om een haarlok op zijn plaats te houden.
De tape voelt fluweelachtig aan. Nu is het weer hip als washi tape en leuk te gebruiken voor een babykaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten