maandag 11 maart 2013

Kraamkadootjes

Het papierentasje is versierd met slingers van vlaggetjes. De stempels zijn van Marianne Design, de naam van de baby is  op de vlaggetjes gestempeld.
In het tasje past het vilten cupcakeje met blauwe vilten schoentjes (morgen volgt de beschrijving).


Rechts een fotolijstje. Het beertje met klemmetje had ik gekocht, omdat ik  van dit beertje een stempel  heb. De voet van het lijstje is blauw en in mijn papier voorraad gezocht naar deze kleur, en vond dezelfde kleur blauw, tussen mijn voorraad verfkleurstaaltjes van Karwei.. Het beertje met cupcakes is een gedeelte van de stempel en gekleurd met Derwent potloden.

                    


Gebruikte stempels

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kraamkadootjes!
    En een leuke combinatie met dat beertjes stempelen dat klemmetje!
    En dat cupcakeje met die schoentjes lijkt ook heel mooi!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er allemaal leuk uit Marlies!
    leuk zeg dat houdertje met het zelfde beertje als je stempel!
    erg mooi gemaakt!
    leuk ook die cupcake-jes van vilt!
    groetjes,
    jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeautjes Marlies. Ik zou zo nog een keer zwanger willen worden en dan wel zo'n pakket mogen ontvangen. Leuk
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen