donderdag 25 oktober 2012

Blik-en-kaart nr 1


Op de blog van somefiddlingonthekitchentable, heeft Anneke de Cards and tins reeks.
Daardoor kijk ik nu heel anders, naar blikjes en trommels op rommelmarkten en tweedehandswinkels. Dit is de eerste, maar ik heb al een paar blikjes  gekocht, dus er zullen nog meer blik-en-kaart nummers volgen.
Op een braderie kocht  ik dit trommeltje, gevuld met stroopwafels en zag er meteen een kaart in. Je begrijpt, dat, dat niet zo moeilijk is.




Materiaal:  tulpenmal van Marianne Design, rood-wit-blauw lint,   knipvel met delftblauwe tegeltjes en de achtergrond is rood-wit geblokt papier van Marjolein Zweed

2 opmerkingen:

  1. Hoi Maelies,
    ik heb al een keer een reactie geschreven, maar om de een of andere manier is heij niet geplaatst!
    Heel erg leuk , dat je dat idee van blikje en kaart hebt overgenomen van Anneke!!
    ik was het ook al van plan, het is zo`n leuk idee!
    Erg leuk gedaan Marlies!!
    groetjes,
    JAcqueline

    BeantwoordenVerwijderen